Gorące tematy: Wolni i Solidarni Smoleńsk Zostań BLOGEREM! RSS Kontakt
Uwaga! Wygląda na to, że Twoja przeglądarka nie obsługuje JavaScript. JavaScript jest wymagany do poprawnego działania serwisu!
1110 postów 18995 komentarzy

Moje komentarze

  • @All
    "WTC 9.11, Nicea, Berlin, Smoleńsk, Boston to teatr dla gojów" - mówi Sanjaya w filmie Jasna Strona Mocy, link:

    https://www.youtube.com/watch?v=i0Pe7vqAjhE

    Trzeba koniecznie obejrzeć.
    Zamach w Barcelonie - 17.08.2017.
  • @javox 22:35:43
    "Socjotechnika jest już na takim poziomie,...". -
    --- Tak, wiem o tym. Zapewne ulegam złudzeniom. Jestem nauczycielem i wokól mnie są liczne osoby w wieku 16 - 30 lat. Te osoby mnie słuchają (tak mi się zdaje), ale są tacy, przy których nie mogę rozmawiać o polityce (z ew. wyłączeniem tematów anty-PiS-owskich).

    "I ja wolałbym głośno nie artykułować swoich przeczuć...". -
    --- Czyli wiemy, o co chodzi, czy może przeczuwamy... Na pewno nie warto o wszystkim pisać.

    "... tu tematu Palestyny po prostu nie ma". -
    --- Dobrze będzie, gdy Pani Tiamat przetłumaczy z angielskiego coś aktualnego o Palestynie.

    Pozdrawiam Pana.
    Zamach w Barcelonie - 17.08.2017.
  • @laurentp 21:07:45
    "Ciekawym byłoby "posadzenie" dobrego algorytmu szukania właśnie RELACJI między tymi relacjami z "zamachów" / zamachów. I wyłapywania OSÓB, które "dziwnie często" się przy nich kręcą, jak ten mąż Rity Katz...". -

    --- Byłoby to na pewno interesujące. Gdyby skrzyknęły się grupy ludzi, co następuje, ale rzadko. Więc możemy tylko przekazać swe 'impresje', które są odbierane przez niewielką część społeczeństwa.
    Zamach w Barcelonie - 17.08.2017.
  • @Tiamat 20:01:42
    "Cala prasa kochala multimilionerke Malale". -

    --- No i część publiki. Potęga mediów jest przeogromna. To one narzucają, kto jest dobry, a kto nie, co jest ważne, a co nie jest ważne. Mam wrażenie, że i media alternatywne są coraz bardziej wciągane w ogólne trendy.
    Zamach w Barcelonie - 17.08.2017.
  • @Zdzich 17:43:24
    "Jedyna nadzieja w zmartwychwstaniu generała Francisco Franco". -

    --- Coś mówi o tym Varg Vikernes, gdy pyta: "Czy narodowo-socjalistyczna Skandynawia jest możliwa?", link:

    http://zygumntbalas.neon24.pl/post/139617,co-sie-dzieje-w-europie-03-08-2017

    On mówi co prawda o Skandynawii, ale rzecz dotyczy moim zdaniem całej Europy.
    Zamach w Barcelonie - 17.08.2017.
  • @javox 14:46:58 oraz 15:09:25
    Witam :)

    "... wszystkie te "zamachy" śmierdzą na kilometr powtarzającymi się scenariuszami i wręcz amatorszczyzną wykonania, przez tych niby terrorystów". -
    --- Tak. I zdziwiony jestem, że społeczeństwo przyjmuje to bez żadnych refleksji. Z drugiej strony nie czuję się kompetentmym, by sądzić to społeczeństwo. Ono czuje - moim zdaniem - co w trawie piszczy i nie buntuje się, bo bunt może przynieść tylko i wyłącznie zapaść. Tak było /jest na Ukrainie.

    "Społeczeństwo przez zastraszenie stało się zupą, którą można dowolnie sterować manipulować,...". -
    --- Tak, to jest bardzo przykre i niebezpieczne zjawisko. Przez fałszywą informację, przez stwarzanie medialnych faktów i nakręcenie emocji można osiągnąć niegodziwe cele. W którym kierunku to pójdzie, nie wiem, czy może raczej nie chcę o tym pisać.

    I jeszcze o Palestynie. Myślę, że Pani Tiamat ma jednak rację. Ona opiera swą wiedzę o tym, co się dziś dzieje, w znacznej mierze na anglojęzycznych mediach, a tam piszą o Palestynie, a wiem o tym z e-mailów, które mi Tiamat przesyłała.

    Z serdecznym pozdrowieniem.
    Zamach w Barcelonie - 17.08.2017.
  • @Tiamat 10:55:21
    "... utrzymywanie sluzb bezpieczenstwa jest strata czasu i pieniedzy,...". -

    --- Na to wychodzi. 'Bezsilność służb' jest szokująca. A wniosek jest prosty: jeśli społeczeństwa Europy nie mają służb, zdolnych zadbać o ich bezpieczeństwo, to znaczy, że są one skazane co najmniej na poniewierkę.
    Zamach w Barcelonie - 17.08.2017.
  • @All 03:05:06
    "Zum Thema Terror bzw. False Flag". -

    Dołączyłem tekst w języku polskim do powyższej notki.
    Zamach w Barcelonie - 17.08.2017.
  • @Jasiek 08:40:39
    "CIA o zamachach wiedziała już wcześniej". -

    --- Zapewne tak.
    W sumie mamy tyle rozmaitych informacji, że Czytelnik na ogół nie może się zorientować, a po kilku dniach nikt już nie będzie mówił o zamachu w Barcelonie.
    Rzecz, która mnie zdziwiła: pod relacjami o 'zamachu' nie ma żadnych komentarzy, a pod filmami-wideo niewiele wpisów.
    Zamach w Barcelonie - 17.08.2017.
  • @Jasiek 07:44:16
    "Dobrze, że Syria nie padła - ale cena jest straszna". -

    --- Tak, straszna: około 400 tysięcy ofiar śmiertelnych i 4,5 miliona mieszkańców, którzy musieli opuścić swe domostwa.
    Zamach w Barcelonie - 17.08.2017.
  • @Jasiek 07:41:49
    "Jak widać "dżihadziści" są jednomyślni co do kraju i terminu". -

    --- Tak z grubsza przypada po równo 'zamachów' na Francję, Niemcy, Wielką Brytanię i Hiszpanię. Jeszcze był 'zamach' w Brukseli.

    Pozdrawiam.
    Zamach w Barcelonie - 17.08.2017.
  • @Tiamat 06:04:44
    "Zdaje sie, ze te wszystkie awantury maja odwrocic uwage od tego co sie dzieje w Palestynie". -

    --- Tak. Jestem przekonany, że Pani trop jest trafny. Myślę, że o tragedii mieszkańców Palesty trzeba będzie więcej napisać.

    Miała być dzisiaj notka o samowolce dekomunizacyjnej w Polsce + trzy wpisy nowego komentatora na blog.pl o religii i Kościele. Ta notka powinna ukazać się za około 40 - 50 godzin.

    Pozdrawiam.
    Zamach w Barcelonie - 17.08.2017.
  • @All
    Zum Thema Terror bzw. False Flag:
    In Berlin gab es kein Blut von angeblich überfahrenen Weihnachtsmarktbesuchern…
    Mein Tipp – nie mehr irgendwelche „Terroranschläge“ ernst nehmen. Entweder hat es die gar nicht oder anders gegeben.
    In Boston wurden die „Crisis-Actors“ vorher dabei gefilmt, wie sie sich zu Opfern hingeschminkt haben.
    In London wurden Männer dabei gefilmt, wie sie im Freien in der Gruppe Polizeiuniformen ausgezogen und andere Kleidung angezogen haben…
    Wir brauchen uns um angebliche Opfer keine Sorgen zu machen. Wir wissen GAR NICHTS von den wirklichen Ereignissen. Wir wissen nur, dass es keine ehrlichen/zuverlässigen Informationsquellen gibt!
    Wer glaubt, sie/er könne die „Wahrheit“ erfahren, macht sich was vor. Aus späterer Analyse und einer Art Wahrscheinlichkeitsberechnung kann man sich ihr bestenfalls annähern.

    Przetłumaczę i dołączę do powyższej notki około godziny 13:00.
    Zamach w Barcelonie - 17.08.2017.
  • Z e-maila Tiamat:
    Przesluchalam dzis rosyjski program "60 minutes”. Najwazniejsze informacje - dosc istotne moim zdaniem, to:

    Jeszcze do niedawna wiadomo bylo, ze Korea Ponocna nie zagraza USA bo do tych 10 glowic brakuje im srodkow przenoszenia i nie ma jak je wystrzelic.
    Alisci okazalo sie, ze Polnocna Korea juz sie niczego nie boi bo sobie zakupila te nosniki na Ukrainie.
    I tu zaczal sie dramat.

    Do studio 60 minut, Rosjanie zaprosili Ukraincow z Ukrainy, Ukraincow z Rosji, ktorzy uciekli z Ukrainy, ( jeden byly posel do parlamentu, jedna pani,, ktora kiedys doradzala Julii Timoszenko, jednego Polaka, rosyjskiego specjaliste od rakiet.
    Historia, oprocz powagi sytuacji, jest troszke niewygodna, bo dzieki tym nosnikom Korea Polnocna rzeczywiscie moze dosiegnac terytorium USA.
    Naturalnie znalazly sie glosy, ktore podejrzewaja Rosje o cichy handel .
    Klopot w tom, ze handel bronia nuklearna jest zabroniony.
    pars zachodnia sie rozpisuje na temat tej Ukrainy i broni.
    Podaje to tlumaczenie a Pan z tym zrobi co uwaza.
    Pray okazji mozna sie dowiedziec pare rzeczy o Ukraine

    Innym tematem jest pomnik swiezo wystawiony na Ukrainie.
    Jest to na czarnym katafalku mapa Rosji i w sam srodek mapy gdzies w Syrii wbity …pokazny miecz. Smaczku dodaje fakt, ze Ukraincy zapomnieli namalowac Krymu na mapie.
    No i kolejny niewypal pana Macierwicza: Gruzja, Katyn, znikniecie samolu MH!& - wszystko to swiadczy o wielkim rosyjskim imperializmie.

    =====================

    https://www.youtube.com/watch?v=TMHJBG5FzB4

    Czesc I
    Dziennikarki rosyjskie wywalone z Ukrainy

    41.41 Vladimir Olejnik, byly posel Wierhovnoj Rady przeprasza rosyjskie dziennikarki:
    - "Mnie, Ukraicowi po prostu wstyd, ze na Ukrainie doszlo do takiej sytuacji. Przepraszam panie dziennikarki, korespondentki. Mnie wstyd o tym mowic, ale nas na Ukrainie przesladuja tak samo jak i was.Ukraina to juz nie kraj, nie panstwo, jakie bylo. nie ma zadnej demokracji. Przeciez zawsze witalismy rosyjskich dziennikarzy

    Do ukrainskich gosci w studio:
    - Wy nie macie prawa pokazywac sily.
    Od czasow majdanu, powiada Olejnik, 800 ukrainskich dziennikarzy zostalo zabitych. To byli ukrainscy dzienikarze legalnie zarejestrowani w Zwiazku dziennikarzy

    To samosad . Szeremiete ubili, i co? Nie ma winnych?

    Wyjazd dziennikarza do Ukrainy przypomina wyjazd sluzbowy do Syrii.
    Jest strach o zycie, zdrowie, bo istnieje zasada linca - samosadu.
    Przeciez to nie sedzia na Ukrainie decyduje o tym czy wyrzucic dziennikarza- tylko byle kto
    Guzina ubili
    Dlatego narod Ukrainy po prostu wywali obecna wladze Ukrainy. I ja daje
    ukrainskim dziennikarkom i obiecuje ukrainskim paniom, ze w waszym paszporcie bedzie pieczatka oficjalnego korespondenta - za 3 lata”

    Zdjecia pokazuja jak Ukrainiec zadaje niewygodne pytania w Dumie i pokazany dziennikarz rosyjski, ktorego wyrzucaja z Wierchownej Rady
    Roman Symbaliuk zadaje pytania prezydentowi Rosji , niewygodne dla Rosji; nikt jego nie wyrzucil.
    Prezydent Ukrainy kazdy dzien rozmawia z Poroszenko.

    ***

    Czesc II
    Korea Polnocna
    A teraz po przerwie podyskutujemy dlaczego Ukraina pcha swiat w wojne nuklearna
    44.30
    Ukraina sprzedala Korei Polnocnej wyrzutnie rakietowe o czym zawiadomil New York Times, ktorego na Ukrainie nazwali “ reka Kremla i" - eto ruka Kremla. Turczynow tak powiedzial: "moskalski New York Times"
    The Wall Street journal” Report stwierdza zwiazek silnikow rakietowe z Ukraina, Rosja.
    “American Interest”: Ukraine sprzedala technologie rakietowa Polnocnej Korei
    CNN: “Polnocna Korea kupila na czarnym rynku silniki rakietowe

    “Polnocna Korea musiala sie posluzyc nielegalnymi metodami, zeby zamowic silniki z sowieckiego zakladu zbrojeniowego , ktory produkowal za czasow sowieckich silniki rakietowe.
    45.31
    Oskarza o to Miedzynarodowy Instytut Badan Strategicznych.
    Wyglada na to, ze Ukraina pomaga w polnocnokoreanskiemi programie broni nuklearnej.

    44.56

    Pytanie: czy Ukraina to sprzymierzeniec Polnocnej Korei?

    odpowiada Michail Chodarionok - ekspert wojskowy:

    "Wyglada na to, ze tak. Wyglada na to, ze to nielegalne kopiowanie ukrainskich nosnikow

    Reporter: Ja przepraszam na sekunde, premier Rogozin wlasnie powiedzial, ze to absolutnie nie bylo mozliwe, zeby zrobic ten zakup bez specjalistow Ukrainy (46.21)

    Chodarionk: Chodzi o to, ze najpierw sie wypierali, ze to nieprawda , a teraz musieli sie przyznac. Jest to nielegalne kopiowanie ukrainskich nosnikow.

    Sa dwie rzeczy; sa takie nosniki, ktorych w ogole nie da sie skopiowac taki, A w ogole jest nieleglne kopiowac bo bez znajomosci technologii, jest to fizycznie niemozliwe. Rakiet nie da sie skopiowac: rozebral, zmierzyl, wlaczyl, podgladnal i skopiowal. Cala dokumentacja jest potrzebna. Skopiowac tak zwyczajnie sie nie da. I kopiowac nie wolno.

    Borys Nadiezdin- prez. fundacji : Instytut Regionalnych Projektow
    No to jest sposob: Trzeba wziac specjalistow i dokumentacje i skopiowac.
    Podejrzewam, ze jest taki szary rynek, przedsiebiorstwo, ktore sie tym zajmuje; tam mozna wszystko kupic, cala armate.

    Reporter: (47.41)
    Normalnie to nawet armaty nie mozna kupic ale bron nuklearna wolno, tak?

    Reporter:
    - Wszyscy potwierdzaja, ze , ze to Ukraina

    Vladimir Olejnik:
    -Sluchajcie, dziala to na zasadzie pewnego schematu: Korea Polnocna postawila sobie za zadanie uzbroic sie nuklearnie. Robia badania,, uruchamiaja produkcje a co im brakuje to to szukaja i przeprowadzaja wywiad: gdzie mozna dostac to co im bakuje?.

    Tak naprawde mozna wziac pod uwage trzy kraje: Ameryka, Rosja, Ukrainia.
    Na Ukrainie chaos

    .Ja pamietam, ze 6 lat temu jak u nas wsadzili do wiezienia dwoch szpionow z Polnocnej Korei za to, ze probowali dostac technologie nosnika do rakiety “Skalpel”. Dostali cos po 7- 8 lat, teraz bedzie sie im konczyc kara moze w przyszlym roku.
    Ale pomyslcie: jest rok 2014. Na ukrainien balagan. Nie ma wladzy, nie ma rzadu. No bo jesli istnieje wladza to rzadzacy zdaja sobie sprawe; acha, to sprawa Trybunalu: wyladujesz w wiezieniu i to na dlugo. Caly swiat bedzie oburzony, bo jest zakaz rozprzestrzenianai broni nuklearnej. I akurat wtedy od Lutego do 7-go czerwca nie bylo zadnej wladzy: jedni skakali, drudzy grabili a inni po cichuku niszczyli osobiste rzeczy , ktroych dorobili sie na korupcji a jeszcze inni sprzedawali panswowe tajemnice. W Ukrainie, na nieszczescie to nie pierwsze zdarzenie. Sprzedawali co sie dalo.. sprzedawali Chinom, Indiom, rakiety X-55 z przemytu; Talibom sprzedali 150 czolgow T-55 i T-62. Obecna wladza z Turczynowem uwaza sie za legalna i jego trzeba wziac trzeba pociagnac do odpowiedzialnosc

    Reporter:
    - Polnocna Korea ma bardzo ambitny programAle posluchajmy co mowi specjalista Andrej Gienaicz Ionin , czlonek korespondent rosyjskiej Akademii Kosmonautyki

    Red:
    - Prosze nam powiedziec co sie stalo. Juz teraz nas zaczynaja podejrzewac, ze to mysmy sprzedali

    Andrej Ionin: (50.01- 56):

    - Te nosniki sa z lat 60-tych i byly produkowanie na Ukrainie w latach 60-tych

    i byl uzywany na rakietach Cyklon, ktore produkowali tez na Ukrainie i do konca Ukraina i nosniki i rakiety produkowano na Ukrainie bo to ten sam program do rakiet Cyklon-4. Ukraina byla dumna z tego programu w czasie wspolpracy z Brazylia i Kanada.

    Redaktor:
    -No dobrze a mozna to jakos udowdonic, ze to ukrainskie.

    Andrej:
    - Amerykanie mowia, ze maja zdjecia. Oni takze maja dane geometryczne ale to nie wazne. Najwazniejsza jest ta czesc, ktora nazywa sie “obwieska” ktora jest bardzo widoczna i od razu tak jak w daktyloskopii moza stwierdzic, ze to ukrainskie

    red:
    -Czy tam na nich jest napisane, ze to “Made in Ukraine”?

    Andrej Ionin:
    - Nie ma takiej potrzeby , to oczywiste, gdzie jaka rakieta czy nosnik wyprodukowano.
    Jeszcze chcialbym dodac, ze nie ma mowy o zadnej dokumentacji, to bzdura.
    To ludzie. i to nie jeden czlowiek, to kilkunastu ludzi
    Chcialbym pogratulowac Amerykanom, nalezy ich scigac i odszukac. Amemrykanski wywiad nie powinien miec klopotu z ustaleniem winnych.
    To bylo 15- 20 ludzi , torzy wyjechali do Polnocnej Korei, - to nie jeden czlowiek
    Chcialem jeszcze pozdrowic Wiktorie Nuland, to jej zasluga,to od jej luczywa zapali sie ogien i plomienne przemowienia senatora Johna McCaina, ktore teraz zagrazaja Ameryce.

    I teraz strach; a im sie wydawalo, ze narobili problemow Rosji i Unii Europejskiej!!
    Ja ich serdecznie pozdrawiam! teraz to USA ma bardzo powazny problem. i to zawdzieczaja Wiktorii Nuland i McCainowi ogromny strach przed atakiem nuklearnym

    red.
    - No w Polnocnej Korei tam sa specjalisci i z Polski i Ukrainy to wywiad ich wszystkich zalatwi.

    Redaktor:

    - Andrej Gienaicz, proste, techniczne pytanie, prosze nam powiedziec:,
    Dokad moze doleciec teraz ta polnocno-koreanska rakieta w przypadku wystrzelenia przez Koree Polnocna?

    Andrej Ionin (51.7)
    Teraz taka potezna rakieta moze z latwoscia doleciec do USA

    Red.
    -Na jakich rakietach byl ten nosnik?

    Ionin:
    - Za czasow sowieckich, na sowieckich rakietach, potem na ukrainskich Cyklonach a ostatni raz uzyto tego nosnik w 2009 roku.

    Napisała: Tiamat
    .
    08.08.2008. - Napaść Gruzji na Osetię Płd.
  • Z portalu pl.sputniknews.com/:
    „Prawo i Sprawiedliwość straciło wszelki umiar w swoim opętańczym dążeniu do zemsty za krzywdy, których nie doznało. Fakt, iż akurat ta formacja postanowiła zerwać umowę, którą prawie 30 lat temu przywódcy PZPR zawarli z prawdziwą opozycją, to klasyczne urzeczywistnienie przysłowia o żabie, która podstawia nogę do kucia.

    — Podejmujemy kroki prawne mające na celu odebranie stopni wojskowych zarówno panu Jaruzelskiemu, jak i panu Kiszczakowi. Zbrodniarze odpowiedzialni za działanie zbrojne przeciwko własnemu narodowymi nie zasłużyli na to, by nosić te stopnie wojskowe — ogłosił Minister Obrony Narodowej Rzeczpospolitej Polskiej, tym samym podniosłym tonem, którym zapowiadał prezentację pękających parówek jako dowód na zbrodnię Putina”. Całość:

    https://pl.sputniknews.com/opinie/201612194455439-General-i-karly/
    08.08.2008. - Napaść Gruzji na Osetię Płd.
  • @Tiamat 19:51:03
    "... 60 minutes zapraszal tez Piskorskiego, razem z Korejba. Sa programy Solowiewa, bardzo ciekawe". -

    --- Tak. Ja wyciągnąłem wnioski z dwóch programów, w których Polacy wyrażają określone opinie, często nietrafne.
    08.08.2008. - Napaść Gruzji na Osetię Płd.
  • @Tiamat 16:52:46
    "W programie rosyjskiej TV zaproszono polskiego publicyste pana Zygmunta Dzieciolowskiego". -
    --- Był Korejba, jest Dzięciołowski. Rosjasnie też prowadzą swoją politykę, adekwatną do polskiej, choć nie tak durną.

    "... z tej ludnosci zamieszkalej na polskim terytorium od 150 tys do poltora miliona obywateli bylo represjonowanych a potem ich wyslano na polnoc...". -
    --- Rozumiem, że część została zamordowana. Jaka to część w stosunku do zamordowanych pod hitlerowską okupacją? - 1/20? 1/30?
    A wyzwolenie Polski to się nie liczy? - Przecież w Europie 7/8 frontu antyhitlerowskiego to był front wschodni.
    Przykro...
    08.08.2008. - Napaść Gruzji na Osetię Płd.
  • @ikulalibal 11:29:53
    "... tworzenie pod polską kuratelą rozbudowanych siatek agentów i dywersantów na terytorium: Kaukazu,Ukrainy,Litwy,Białorusi itd." -

    --- Interesujące sprawy. Szkoda, że Polacy tak niewiele o tym wiedzą.
    08.08.2008. - Napaść Gruzji na Osetię Płd.
  • @Tiamat 06:50:39
    "... takie sceny, za ktore wladze i paru cywilow powinno sie wstydzic". -

    --- Wcześniej czy później będzie to nie tylko uczciwie przedstawione, ale i zasięg informacji będzie rozległy. I lepiej wcześniej niż później.
    08.08.2008. - Napaść Gruzji na Osetię Płd.
  • @Tiamat 05:55:56
    "A Piskorski dalej siedzi?" -

    Siedzi, link:

    https://pl.sputniknews.com/opinie/201708106052663-Afera-Mateusza-Piskorskiego-Areszt-bez-konca-Jaroslaw-Augustyniak/

    --- Siedzi w pełni demokratycznej III RP.
    08.08.2008. - Napaść Gruzji na Osetię Płd.

MOJE POSTY

więcej

ARCHIWUM POSTÓW

PnWtŚrCzPtSoNd
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

ULUBIENI AUTORZY

więcej