Gorące tematy: Ryszard Opara: „AMEN” Smoleńsk Zostań BLOGEREM! RSS Kontakt
Uwaga! Wygląda na to, że Twoja przeglądarka nie obsługuje JavaScript. JavaScript jest wymagany do poprawnego działania serwisu!
1212 postów 20091 komentarzy

Moje komentarze

  • @zbig71 23:18:16
    "Jakby nawet rząd Polski zaczął coś stękać z tego powodu, to CIA bardzo szybko zmienią taki rząd na taki, co nawet nie fiknie". -

    --- Przewaga USA jest bezwzględna. Mają różne sposoby, finansowe i militarne, nacisku na oporny rząd. Czy Polskę /Polaków stać na opór? - Aktualnie chyba nie. Z trudem i podchodami starają się Francuzi i Niemcy, ale to są silniejsze państwa.
    Myśmy swój los wybrali w 1989 roku.
    Co się dzieje na świecie - 18.11.2018.
  • @zbig71 22:21:26
    "Po podpisaniu przez Trumpa aktu S447 Polacy w Polsce powinni przestać mieć jakiekolwiek złudzenia co do polityki USA". -

    --- Tak, nie ma złudzeń. Przypomnę krótko o treści tego aktu:
    "Kongres przyjął kontrowersyjną ustawę JUST Act 447. Zakłada ona, że w ciągu 18 miesięcy ma powstać raport z realizacji przez poszczególne państwa zwrotu przedwojennego mienia żydowskiego. Ustawę przyjął Senat i Kongres, a następnie podpisał prezydent Trump".
    Co się dzieje na świecie - 18.11.2018.
  • @All (II)
    "False flag", link:

    https://www.youtube.com/watch?v=rdvyV09WFvU

    --- Też warto wysłuchać.
    Co się dzieje na świecie - 18.11.2018.
  • @All
    "Trump to następna pułapka - nowy projekt elit", link:

    https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=aT38IEO3dJk

    --- Warto wysłuchać.
    Co się dzieje na świecie - 18.11.2018.
  • Pisze Metro:
    Odpowiadam na komentarze.

    Ikulalibal: ///Bo skoro Żydzi są aż tak omnipotentni to może faktycznie nalezy im się poddać jako nadludziom.///
    Odpowiedź: No oni tak uważają. :-)
    Termin „naród wybrany” w świętym Talmudzie tłumaczony jest tak, że to (tylko) oni są ludźmi. A reszta to chyba „dzieci gorszego boga”.

    Ikulalibal: ///Po drugie jedyne co Żydzi potrafią to stwarzać lichwiarskie sieci a to nie jest równoznaczne z "pieniądzem". Potwierdzają to cytat z Marksa // Weksel jest rzeczywistym bogiem żydowskim, //
    Gdybyż Żydzi potrafili tworzyć pieniądz czyli realną wartość nie bylibyśmy dziś w czarnej dupie. Ale oni potrafią wyłącznie tworzyć procenta od nieistniejących sum. W tym kłopot.///

    Odpowiedź: To jest dyskusja raczej dotycząca sformułowań, a nie rzeczywistych idei. Gra w słówka. Powiedziałbym, że oni potrafią stwarzać lichwiarskie sieci, CZYLI pieniądz. Bo współczesny pieniądz niematerialny, teraz elektroniczny, powstał jako wynik współpracy międzynarodowych sieci lichwiarskich. Od początku były to „procenta od nieistniejących sum”. Pieniądz ten jest tworzony jako dług, lichwa zabija gospodarki a sposobem ucieczki od śmiertelnej pętli zadłużenia jest wojna. To jest właśnie historia nowoczesnego kapitalizmu.

    Pieniądz to nie jest jakaś „realna wartość”. Pieniądz to środek wymiany. Oni tworzą go z niczego. Jako dowód przedstawiam wykres z amerykańskim długiem federalnym: http://larsenfinancial.us/wp-content/uploads/2016/04/debt4.jpg

    Teraz ten dług rośnie w tempie ~1 bilion (tysiąc miliardów) dolarów rocznie. Istnieje silna korelacja pomiędzy wysokością federalnego deficytu budżetowego a amerykańskimi wydatkami na „obronę”. Można wręcz powiedzieć że amerykańskie wydatki na wojnę to właśnie ich deficyt, te pieniądze są wypłukiwane z powietrza przez Wall Street.

    Istnieją różne teorie dotyczące pieniądza, tłumaczące jego wartość. Wspomniany wyżej Nikander chyba ciągle lansuje „ilościową teorię pieniądza” i twierdzi, że wymyślił ją polski minister Jerzy Zdziechowski. To oczywiście nieprawda, powyższy wykres wskazuje że „ilościowa teoria pieniądza” nie tłumaczy wszystkiego, a poza tym jest o niej mowa już w Protokołach, więc Zdziechowski nie mógł jej wymyślić. Co najwyżej, uważnie przeczytał Protokoły (Protokół XX).

    Fenomen pieniądza na pewno jest zbyt subtelny dla nauki ekonomiki, w każdym razie oficjalnej ekonomiki. Dzisiejszy pieniądz globalny to po prostu MAGIA. CZARNA MAGIA, bo jest narzędziem rabunki i zniewolenia. Przewaga żydów polega na tym, że tworzą pieniądz międzynarodowy, a tworzą go dzięki kontroli międzynarodowych sieci lichwiarskich.

    miarka 18.11.2018 13:43:41 polemizuje ze świętym Karolem Marksem. Nie podejmuję pałeczki.
    Piszący te słowa na pewno nie ma wystarczającej wiedzy aby w jednym-dwóch zdaniach podsumować Karola Marksa. Zresztą człowiek może służyć różnym bogom w różnych okresach życia.

    Zastanowienie budzi sprawa dzieci Marksa, które podejrzanie często kosiła śmierć. W koszernych życiorysach tłumaczą, że to był wynik życia w biedzie w Londynie. To jest jakaś wersja, tylko że Marks nie żył w takiej biedzie, aby nie móc wykarmić dzieci. Był systematycznie dofinansowany przez Engelsa, innych sponsorów, w tym między innymi przez wuja, który był ważnym akcjonariuszem skądinąd znanej holenderskiej spółki o nazwie „Phillips”.

    Teza, że dzieci Marksa zmarły w wyniku biedy, to tylko jakaś interpretacja. Inna mówi, że chodziło o ofiarę z dzieci dla boga Baala (czy Jahwe). Tego boga, którego tak przekonująco wychwala Maryla Rodowicz:
    https://www.youtube.com/watch?v=UFfh6o2ZgzA

    Osobista ofiara, na przykład z dzieci, to chyba to przepustka do kariery także i dzisiaj.
    O roli pieniądza w świecie - 18.11.2018.
  • @CIApy 18:27:33
    "Rosja sobie sama dałą pstryczka w 1991r." -

    --- Trudno mi sobie wyobrazić ówczesne utrzymanie ZSRR.
    Iran uderzony dwa razy, Rosja działa - 16.11.2018.
  • @Paulus Aquarius 13:25:02
    https://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/iran-kara-smierci-dla-vahida-mazlumina-sultan-monet-skazany,883846.html

    --- No i zwięzłe i celne ujęcie bardzo ważnego problemu: terroryzmu gospodarczego w wykonaniu USA.
    Iran uderzony dwa razy, Rosja działa - 16.11.2018.
  • @Tiamat 17:45:23
    Witam :)

    "... gdyby to tylko i wylacznie zalezalo od zydow, i zydowskich spekulacji to wlasciwie Chiny i Rosja dawno nie powinny juz istniec. Oba te kraje zostaly doszczetnie obrabowane przez Anglosasow i przy pomocy roznych aliantow". -

    --- Bardzo dobre podsumowamie; opublikuję za kilka dni jako notkę. Teraz, za godzinę lub dwie, 'rzucę' Pani tekst o USA.
    O roli pieniądza w świecie - 18.11.2018.
  • @Pedant 17:25:58
    "Posiadanie żydowskich przodków wcale nie zabezpiecza przed byciem antysemitą". -

    --- Oczywiście, nie zabezpiecza.
    O roli pieniądza w świecie - 18.11.2018.
  • @ikulalibal 16:31:07
    "Taki był obyczaj w dawnej (a może nie tylko w dawnej) Polsce". -

    --- Tak, wiem.
    Jeszcze dwa słowa o Walerku. Użyłem słowa 'antysemita', o wątpliwej wartości także dla mnie. Miałem na myśli to, że był on organizatorem pogromów żydów, łącznie z paleniem ich domów.
    Sam Iwaszkiewicz, gdyby był bez domieszki, to byłby jedynym skamandrytem nie-żydem. Żoną jego była Anna Lilpop.
    O roli pieniądza w świecie - 18.11.2018.
  • @ikulalibal 15:57:56
    To i dobrze wiedzieć o Ławrowie.
    Ale niezależnie od tak mądrej osoby jak Ławrow, powiem Panu, iż w "Sławie i Chwale" J. Iwaszkiewicza jest dość obrzydliwa postać Walerka, który miał wmówione, że jego dziadek był Ormianinem. I ten Walerek był okropnym antysemitą. Musiała mu matka, zawstydzona działaniami syna, na nowo tłumaczyć historię rodziny.
    Jeszcze raz podkreślę, że piszę to niezależnie od Pana twierdzenia. Ufam Panu i tyle.
    O roli pieniądza w świecie - 18.11.2018.
  • @Jabo 15:20:12
    "... dzisiaj konflikt militarny o światowym zasięgu to kres naszej cywilizacji". -

    --- Tak, wiem. Trzeba przy tym zdawać sobie sprawę, iż aktualne różne podchody i prowokacje mogą wymknąć się z rąk napastników. Zresztą wystarczająco ludzi ginie dzisiaj. Niektórzy twierdzą, że III wojna światowa już trwa.
    Co się dzieje na świecie - 17.11.2018.
  • @Rzeczpospolita 15:19:31
    "Rzecze rabin: żeby świętą wolę zmarłego uszanować wystawcie na całą kolekcję weksel i weksel włóżcie Shlomo do trumny - oczywiście minus moje 10%". -

    --- Tak, jest dużo podobnych kawałów. Wiele z nich jest opowiadanych przez aktorów pochodzenia żydowskiego. I mnie tu nurtuje pytanie, czy tego rodzaju chciwość jest charakterystyczna tylko dla żydów.
    O roli pieniądza w świecie - 18.11.2018.
  • @ikulalibal 14:59:10
    Co ja sądzę o wypowiedzi gen. K. Pietrowa? - Właściwie to znam - mniej lub więcej - te sprawy. I trudno mi wydawać opinię. Kiedyś napisałem trzy notki o produkcji mydła z tłuszczu ludzkiego przez Niemców. Nie było trudno, bo rzecz wydawała mi się jednoznacznie bzdurą. Ale bardziej ogólnie jest mi trudno wydawać opinię. Może za mało znam historię żydów? A może nie da rady to porządnie rozpatrzyć, bo przecież większość tekstów jest pisana przez samych żydów.

    Pisze Pan, że "nie mają [oni] naszych skrupułów-najogólniej mówiąc". To tylko częsciowo tłumaczy mi sytuację. Są wśród nich takie na przykład osoby jak Tuwim, Ławrow i wiele innych. Znam tu w Opolu trochę ludzi pochodzenia żydowskiego. Tacy jak my... ale statystycznie na wyższych pozycjach społecznych i bogatsi.
    O roli pieniądza w świecie - 18.11.2018.
  • @SZS 14:00:25
    "A jaką oni wojnę wygrali ???" -

    --- Nie wygrywali, ale było tak, że rozdawali karty po I wojnie światowej, i po II wojnie też. oczywiście chciałbym, by racja była Po Pańskiej stronie.
    Co się dzieje na świecie - 17.11.2018.
  • @miarka 13:43:41
    Może autor tekstu Metro odniesie się do Pańskiej wypowiedzi. Ja zwrócę tylko uwagę na jedno zdanie:
    "Autor tych słów Marks nie pisał tego (oraz "Kapitału") jako krytyczne wobec religijności żydów, ale jako żyd dla ich promocji, dla ich specjalnego ulokowania w gospodarce epoki przemysłowej właśnie kosztem ich rezygnacji z religijności". -

    --- Czy faktycznie pisanie Marksa było promocją żydów? - Mam inne dane. Karol Marks był żydem, ale był krytyczny i wręcz złośliwy wobec żydów. Tacy żydzi czasem są. W Polsce na przykład poeta Antoni Słonimski.
    O roli pieniądza w świecie - 18.11.2018.
  • @ikulalibal 12:53:45
    "Ze wszystkim się zgadzam
    ale z poniższą opinią nie (nie zgadzam się)". -

    --- No cóż, uderzył mnie Pan w bolące miejsca. Jest tak, że dużo dyskutowałem z Metro o roli żydów wczoraj i dziś na świecie. Są żydzi silni, ale nie wszechmocni - takie jest moje zdanie. - Bo jeśli oni wszystko mogą, to po co w ogóle się buntować, po co o tym pisać. W sumie to jest żydów około 0,2% na świecie i sami nie rządziliby i nie rządzą światem.

    Z drugiej strony jednak zastanawia mnie fakt, że żydzi potrafią objąć tak łatwo naczelne miejsca w parlamentach, bankach, mediach w różnych krajach, także w Polsce. I że tak łatwo przechodzą błędne informacje w (ich w końcu) mediach. W sumie to - przyznaję - ciężki dla mnie temat.
    O roli pieniądza w świecie - 18.11.2018.
  • @zbig71 12:37:47
    "Waszyngton robił wszystko, aby skierować atak japoński na Pearl Harbor". -

    --- Tak, pisałem o tym w notce, link:

    https://zygumntbalas.neon24.pl/post/143502,co-zdarzylo-sie-07-grudnia-1941-roku-w-pearl-harbor
    O roli pieniądza w świecie - 18.11.2018.
  • @Paulus Aquarius 12:57:27
    Dziś wieczorem będzie jeszcze jeden tekst o Trumpie. Napisała go także Tiamat.

    Pozdrawiam.
    Co się dzieje na świecie - 17.11.2018.
  • @Jabo 11:02:02
    '... zbudowanie nowego sprawiedliwego systemu, który odciąłby nowotwór od "pożywienia" i zagłodził go na śmierć. Ale czy w dzisiejszym świecie jest to możliwe?" -

    --- ten system, oparty na pieniądzu dłużnym w zasadzie sam się wykończy, bo ilość długów na różnych poziomach w świecie jest już niemożliwa do spłacenia. Ale - myślę - będzie to 'wykończenie się' systemu bardzo bolesne dla ludzi.
    Co się dzieje na świecie - 17.11.2018.

MOJE POSTY

więcej

ARCHIWUM POSTÓW

PnWtŚrCzPtSoNd
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

ULUBIENI AUTORZY

więcej