Gorące tematy: Wolni i Solidarni Smoleńsk Zostań BLOGEREM! RSS Kontakt
Uwaga! Wygląda na to, że Twoja przeglądarka nie obsługuje JavaScript. JavaScript jest wymagany do poprawnego działania serwisu!
1166 postów 19628 komentarzy

Moje komentarze

  • @Tiamat 17:02:36
    Witam Panią :)

    "Otoz cecha najnowszych wtedy trendow w literaturze dzieciecej bylo zaniechanie wszelkich tradycyjnych bajek i moralitetow. [...] I bajki nie powinny zawierac zadnych moralow (sic!), dobrych czy zlych zakonczen, ani objawow dobrego wychowania, bo ...dzieci mialy sobie indywidualnie wybierac opinie o swiecie samodzielnie, bez interwencji doroslych". -

    --- I w końcu jest tak, że dzieci grają w różne gry na swych smartphonach, 'przeprowadzają akcje' , w których ulubiony bohater zabija terrorystów i wrogów wszelkiego rodzaju. Pyta mnie chłopiec z inteligenckiego domu: : "Który naród jest najgłupszy?". Odpowiedziałem, że nie wiem, a on wiedział: "A więc Rosjanie". Na mój opór odpowiedział: "A wie pan, jak oni klną". "Kto ci tak powiedział?" - No więc tak jest w grach komputerowych. W dawnych bajkach było co najwyżej o Murzynku Bambo.
    Literatura, żydzi i my - część II
  • @wiedzajestwksiążkach 00:23:29
    Pisze Metro:

    ///Obecny system edukacji dzieci i młodzieży jest do likwidacji, tak jak i kanon lektur./// -
    --- Tak – ale to ten właśnie kanon jest jednym z kluczowych fundamentów manipulacji świadomością społeczną, a kształtowanie świadomości społecznej jest kluczowym atrybutem rzezywistej władzy.

    Dzieci i młodzież są najbardziej plastyczne. Nie jest przypadkiem, że „w krajach rozwiniętych” dzieci już w wieku jednocyfrowym uczy się o „orientacjach seksualnych”, a niewiele starsze uczy się w szkołach trudnej sztuki masturbacji czy instruuje, jak się umiejętnie posługiwać prezerwatywami. W Polsce jest chyba podobnie?

    Książki tracą na znaczeniu, coraz mniej ludzi czyta, coraz mnie ludzi umie czy chce czytać. Nacisk jest kładziony na obrazki które hipnotyzują o wiele silniej:

    https://youtu.be/0TnhLgOxsfs?t=1m52s

    ///Jako cywilizacja ludzka, osiągnęliśmy chyba kolejne apogeum i powrót do początków./// -
    --- Wśród inspirowanych „religiami abrahamowymi” jest popularny pogląd, że zbliżamy się do nadejścia „mesjasza”, „Antychrysta”, Dadżdżala” czy do końca historii. To jest z pewnością jakiś pogląd. Prawie dwa tysiące lat temu święty Jan Ewangelista uważał, że to on żył w czasach ostatecznych (1J 2:18, http://biblia.deon.pl/rozdzial.php?id=989):

    18 Dzieci, jest już ostatnia godzina,
    i tak, jak słyszeliście, Antychryst nadchodzi,
    bo oto teraz właśnie pojawiło się wielu Antychrystów;
    stąd poznajemy, że już jest ostatnia godzina.

    Jan Ewangelista wierzył, że Jezus powróci jeszcze za jego życia i nie był w tej wierze osamotniony. Zresztą Jezus zapowiadał „koniec świata”, zburzenie Jerozolimy, co faktycznie nastąpiło cztery dekady po jego domniemanej śmierci. Ten „koniec świata” to jakiś stały element gry. Pewnie chodzi o to, że ta cywilizacja od zawsze rozwija się w kiepskim kierunku, ludzie to zauważali i z tęsknotą oczekiwali jej upadku. A ona ciągle trwa...

    ///Czepiam się tego: "Różnorodne szacunki prowadzone przez „obudzonych” wskazują, że przynajmniej 80% populacji jest absolutnie impregnowana na jakąkolwiek wiedzę dotyczącą zakłamanej natury dominującej narracji o rzeczywistości (demokracja, wolny rynek, wolne wybory, liberalizm – tym podobne bzdury)."/// -
    --- Wskaźnik „80% biernych owiec” czy „15-20% obudzonych” przytoczony został nie jako wynik jakichś profesjonalnych badań, a jedynie jako jakaś niezależna, nieprofesjonalna estymacja. Wskaźnik „15-20% obudzonych” dotyczył społeczeństwa Stanów Zjednoczonych i pewnie może przybliżać rzeczywistość w innych krajach Imperium Judeoanglosaskiego. Nawet w Rosji jest inaczej, oczywiście na „+”.

    Z całą pewnością wskaźnik „obudzonych” jest o wiele wyższy niż „15-20%” w społeczeństwach islamskich. Na pewno istnieją społeczeństwa islamskie, gdzie wskaźnik ten przewyższa 50%. Bardziej rozbudzona świadomość muzułmanów jest zapewne skutkiem lepszego stanu islamu niż chrześcijaństwa oraz islamskiej edukacji religijnej, która ciągle obejmuje eschatologię.

    Na tym blogu był prezentowany dorobek szejka Imrana Hoseina z Kuala Lumpur, który opowiada o ekspansji pieniądza cyfrowego, ludobójstwie Arabów, upadku moralności, nawet o chodzeniu kobiet w „legginsach”, czy światowej władzy tworu syjonistycznego w kontekście przepowiedni Świętego Proroka Mahometa. Pewne elementy nauczania Hoseina są „kontrowersyjne” dla większości muzułmanów, chodzi o uznanie współczesnej Rosji jako „Rzymu” z Koranu, ale rola Wielkiego Szatana czy Małego Szatana w światowej polityce czy Saudów jako Judaszy świata islamskiego to wiedza powszechna wśród świadomych muzułmanów.

    Metro
    Literatura, żydzi i my - część II
  • @Oświat 21:33:36
    Czy nie poniesiemy strat w ewentualnej wielkiej wojnie? -

    --- W obu wojnach światowych ziemie Polski były polem walki, a straty osobowe i materialne były ogromne.
    Czy Rosja jest realnym zagrożeniem dla Polski?
  • @Krzysztof J. Wojtas 06:58:04
    Pyta Pan: "... na czym chcecie oprzeć filary zmian?" -

    --- Mogę pisać tylko we własnym imieniu. Ja nie piszę o zmianach, staram się uchwycić określone zjawiska, pozostawiając często problem otwarty. I gdzieś moja myśl idzie koło Pańskiej, gdy widzę ten zaklęty krąg: źle z żydowskim (oprocentowanym) pieniądzem, a jeszcze gorzej bez tego pieniądza: kryzys, brak towarów itp.
    A gdy ktoś ma wątpliwości albo suwerenom nie po drodze z którymś państwem, to bardzo źle dla ludzi tego państwa. Dużo moich tekstów było o Ukrainie i także o Syrii. Opisywałem i niewiele więcej, bo cóż mogłem poradzić. Jeszcze raz powtórzę: to moja (skromna) postawa.
    Literatura, żydzi i my - część II
  • @wiedzajestwksiążkach 00:23:29
    Poruszył Pan tak wiele spraw. Odniosę się do jednego problemu:
    "Nie wierzę jednak, żeby te siły, co to się uważają za naród wybrany, były aż tak liczne, aby każdemu wejść do domu z butami. Ludzie na całym świecie mają problemy. Syria, Libia, Irak, Afganistan, Papua Nowa Gwinea, Mjanma, Wenezuela, Brazylia, Jordania, Ukraina, to tylko te, o których są wzmianki. Sytuacja dojrzewa wyraźnie do rewolucji. A tego należy się bać! Każda kolejna rewolucja przynosi coraz więcej niewinnych ofiar". -

    --- Czy 'wejdą każdemu do domu z butami'? - To był problem wielu e-maili pisanych przez Metro i przeze mnie. Ja twierdziłem, że niemożliwe jest 'urządzenie świata dla 99,7% populacji przez 0,3% 'wybranych'. Ale jest problem, widoczny choćby w Polsce. Nagromadzenie bogactwa i siły militarnej przez wąską grupę czyni wyraźne spustoszenia w określonych państwach tzw. III świata. Dziś widzimy, a także więcej wiemy z historii, że okropne szkody ponosiła też i ponosi Europa.
    No i zgadzam się z Panem, że "Sytuacja dojrzewa wyraźnie do rewolucji. A tego należy się bać!

    Za około 20 minut zamieszczę uwagi Metro, przesłane mi e-mailem.

    Pozdrawiam.
    Literatura, żydzi i my - część II
  • @Oświat 21:01:02
    ".....że rozpoczyna się wojna handlowa amerykańsko-europejska, ....
    Nie do wygrania przez Europę. Europa nie podskoczy Ameryce.
    To USA ma tu bazy, a nie odwrotnie, to USA okupuje Europę, a nie odwrotnie". -

    --- Tak, to prawda, ja o tym wiem. A w jakim kierunku to się rozwinie" - Tego już nie wiem, ale biorę pod uwagę, że mogą przyjść ciężkie czasy.
    Czy Rosja jest realnym zagrożeniem dla Polski?
  • @Oscar 13:22:29
    "Kto wlezie nieproszony ten narazi się stanowcze "wyprosiny" ze strony Rosji.
    Tak to widzę". -

    Przeczytałem uważnie Pański wpis. Przyznaję, że to bardzo rozsądne widzenie sprawy :)
    Czy Rosja jest realnym zagrożeniem dla Polski?
  • @javox 12:37:39
    "Ważne, że takie głosy są i docierają do szerokiej rzeszy odbiorców. Że zasiewają w nich niepokój i przełamują monolit propagandy, która jednym głosem CHCE tych baz i uznaje to za jedynie słuszne posunięcie". -

    --- Tak, przyznaję Panu rację.

    Pozdrawiam.
    Czy Rosja jest realnym zagrożeniem dla Polski?
  • @Oscar 09:56:53
    "Rosja jest zagrożeniem dla Polski tylko w przypadku gdy w Polsce będą instalacje wojskowe zagrażające Rosji". -

    --- Tak, zgadzam się z Panem. To wnioskowanie wydaje się tak proste, a tylu Polaków nie chce tego przyjąć do wiadomości.
    Czy Rosja jest realnym zagrożeniem dla Polski?
  • @Fischer 08:41:42
    "Tak, bo to inne czasy i wymagają innej taktyki". -

    --- Przeczytałem Pański wpis. Nie znam się na sprawach militarnych, więc trudno mi się odnieść.
    Czy Rosja jest realnym zagrożeniem dla Polski?
  • Komentatorzy
    Witam :)
    Przeczytam Panów komentarze późnym wieczorem i napiszę parę słów.
    Czy Rosja jest realnym zagrożeniem dla Polski?
  • @wiedzajestwksiążkach 00:23:29 and @Krzysztof J. Wojtas 06:58:04
    Witam :)
    Przeczytam Panów komentarze późnym wieczorem i napiszę parę słów.
    Literatura, żydzi i my - część II
  • @Krzysztof J. Wojtas 07:11:51
    "Tyle, że trochę ludność ucierpi". -
    --- To wystarczałoby, aby być przeciw stacjonowaniu wojsk USA w Polsce.

    "Z punktu widzenia wojskowego - ta dywizja USA w Polsce - to z założenia "na straty". -
    --- Myśle, że więcej: jako ewentualne zarzewie wojny z Rosją.
    Czy Rosja jest realnym zagrożeniem dla Polski?
  • @mac 02:05:00
    "Najwiekszym zagrozeniem dla Polski...". -

    --- Tak z grubsza to wygląda. Wiele zresztą zależy też od postawy polityków naszego kraju.
    Czy Rosja jest realnym zagrożeniem dla Polski?
  • @lorenco 00:24:56
    "Ciekawe jest dlaczego tak działają?". -

    --- Dlaczego? - Na tym blogu pisali Tiamat i Metro, dlaczego te "elyty" tak działają.
    Czy Rosja jest realnym zagrożeniem dla Polski?
  • @javox 00:15:24
    "Amerykański generał... skrytykował polską propozycję, by Stany Zjednoczone otworzyły w naszym kraju stałą bazę wojskową". -

    --- Jeśli on 'dowodził siłami USA w Europie', to on wie, co mówić i co ma mówić. Musi to wyglądać, że Polska jest petentem.
    Czy Rosja jest realnym zagrożeniem dla Polski?
  • @Robik 00:10:11
    "... zawsze wybiorają interes Stanów". -

    --- Tak, takie mamy "elyty". Przykro... i przede wszystkim niebezpiecznie.
    Czy Rosja jest realnym zagrożeniem dla Polski?
  • @javox 22:00:04
    "A nie każdy chciałby ten/taki materiał firmować,...". -
    --- Tak. Czasem odbywa się to po długich dyskusjach. Chodzi może nie tyle o interpretację faktów, ile o sposób ich przedstawienia, przy czym dwóch spraw nie ruszam osobiście: służb (bo się na tym - jak każdy zwykły obywatel - nie znam) oraz Kościoła. Ale jak Pan widzi wyżej przedstawiam te problemy, starając się nie zabierać głosu w tej sprawie: niech sobie Czytelnik sam przemyśli.

    No i zgadza się: w blogowaniu mam szczęście wspólpracować z mądrymi i szlachetnymi ludźmi. Ostatnio musiałem zwolnić tempo ze względu na pracę zawodową. Trochę szkoda, ale cóż zrobię...

    Pozdrawiam serdecznie.
    Literatura, żydzi i my - część II
  • @zygmuntbialas 00:17:36
    https://pl.sputniknews.com/opinie/201806048093082-Polska-polityka-zagraniczna-USA-Rosja-zagrozenie-PiS/
    Sposób na naciągaczy - 15.05.2018.
  • @fretka 20:58:45 and @Pedant 21:18:55
    Przemyśleć można, no i założyć blog.
    Gdy coś nie będzie sprzyjało, można pauzować lub przestać pisać.

    Pozdrawiam.
    Literatura, żydzi i my - 02.06.2018.

MOJE POSTY

więcej

ARCHIWUM POSTÓW

PnWtŚrCzPtSoNd
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

ULUBIENI AUTORZY

więcej